Sunday 3 March 2013

Moh Kite ke Pesta Ko-K UM Mei Nanti!!

Assalamualaikum.. ^_^

Ada planner tak korang? Kalau ada, tengok sekarang kat tarikh 30/5/13, ada lompang tak? Kalau ada, haaaa..... (6 harakat), inilah masanya korang boleh penuhkan tarikh tu dengan datang beramai-ramai memeriahkan Pesta Ko-Kurikulum, atau dalam bahasa muda mudi macam saya ni, pesta Ko-K (weee.. ^^) Sebutan formalnya, Pesta Pendidikan Ko-Kurikulum UM.

Best ke? Uish.. belum datang, belum nampak.. belum nampak, belum tahu.. So kalau nak tahu, kenalah datang, tengok dan rasai sendiri pengalaman tu. InsyaAllah,  macam-macam aktiviti ada hari tu nanti. Dari situ kita akan dapat lihat bakat-bakat pelajar UM yang 1001 macam gayanya.Yang paling penting, saya pun ada.. Itu yang paling best.. Wahhh!! gitu.. Sebab bila dah ambil subjek ko-kurikulum sem ni, maknanya saya pun kenala libatkan diri. Mungkin saya dan rakan-rakan sekelas saya dalam kelas Seni Khat akan adakan pameran khat nasakh dan suluth.. Masa tu dapat le tengok saya yang rabun seni ni menulis tulisan kaligrafi Arab. Haaaaa...(6 harakat jugak) Jeng3!!

Bukan tu je, ada lagi macam-macam program yang menarik menanti anda. Yang memang UMers, mesti kena datang jugak.. Rakan-rakan lain kalau ada kelapangan, kebetulan pula memang berada di sekitar Kuala Lumpur dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya, feel free to join us!! :)


Kat bawah ni saya sertakan sekali lagi detail tentang Pesta Ko-K yang akan diadakan tak lama lagi.. Yela.. tak lama lagi la.. dua bulan lebih tu pejam celik pejam celik dah dua bulan.. Jadi apa tunggu lagi, bulatkan tekad, sematkan niat di hati (hahaha, poyo jek :P) untuk sama-sama memeriahkan lagi acara mega tahunan UM yang akan diadakan nanti.

Tarikh: 30 Mei 2013
Tempat: Dewan Tunku Canselor UM (DTC)
Masa: 9.00 a.m- 4.00p.m ( Pameran)
           7.30 p.m- 9.00 p.m (Persembahan)

Datang le ramai-ramai.. The more the merrier ^_^ Kecil tapak tangan, Tasik Varsiti kami tadahkan.. Tak, tak!! Tasik Varsiti tak cukup besar.. Padang Varsiti kami tadahkan.. Hmm.. Pun tak cukup besar.. hahaha, okla.. Datang je, terbuka pada semua.. See ya!!

Best Quotes of The Day
If we really want to do something, we'll find a way, if you don't we'll find excuses..



No comments:

Post a Comment