Saturday 16 February 2013

Untuk Memulakan Perlu Ada yang Mengakhiri

Assalamualaikum..

Hari ni merupakan hari terakhir saya di rumah sebelum saya berangkat balik ke KL esok pagi, InsyaAllah.. Overall, semuanya ok, cuma perasaan berat nak balik sana tu masih ada, masih tebal sebenarnya.. Oh, saya tak pernah cakap eh yang saya ni homesick? hahaha, memang saya ni homesick, cuma tak nak tunjuk.. Malasla nak tunjuk-tunjuk perasaan ni, nampak sangat saya ni belum matang..

Mulai esok, saya dah kena mula fikirkan beberapa perkara.. Berkaitan dengan kelas, dengan program-program di kolej dan fakulti.. Mulai esok, saya akan mulakan tugas sebagai wartawan rasmi untuk majalah Sinergi Kk9.. Tugasan saya tu perlukan saya dan rakan-rakan setugas untuk temubual beberapa individu berpengaruh di kolej tu. Master, Penyelia, Atlet, Artis, macam-macamlah..

Kemudiannya, saya ada terima satu lagi tugasan di fakulti, under  Jabatan Sejarah untuk handle pertandingan kuiz sejarah yang bakal diadakan mungkin di sekolah menengah dalam masa terdekat ni. Saya memilih untuk uruskan bahagian protokol, sebab selama terlibat dengan projek-projek macam ni, saya lebih senang bekerja di bahagian hiasan venue.. Jadi kali ni bila dah diberi pilihan, saya pilihlah protokol.. Sebab.. hanya itu je department yang tinggal selain sponsor.. huhuuhu... Nak cari sponsor?? Tak kot, saya kena menuntut banyak lagi ilmu ni dari Maheran.. hahaha, peace..

Lagi satu, saya perlu daftar semula subjek majoring saya sebab saya dah buat silap masa mendaftar hari tu. Semoga semuanya berjalan lancar nanti..Bukan senang nak uruskan proses add and drop tu.. Hmm.. Esok dah takde santai-santai lagi dah.. Atikah, lets rock it!!

Ok, Maassalam.. :)

Best Quotes of  The Day..

Hidup bukan selalu terjadi dengan apa yang kita rancang, tetapi ia adalah takdir dari Ilahi, melalui apa yang kita usahakan.. ^_^

No comments:

Post a Comment