Wednesday 20 February 2013

Hari ni Macam Biasa..

Assalamualaikum.. Sihat sejahtera la selalu ye..

Hari ni ada dua kelas je, sepatutnya ada tiga (Alam Sekitar dan Kesihatan, Perundangan Alam Sekitar dan Teknik dan Kaedah Kuantitatif), tapi kelas Perundangan tak ada hari ni, tambahan pula minggu ni masih dalam minggu add and drop.

Kelas Alam Sekitar dan Kesihatan diajar oleh Dr. Mariney Yusof, masuk sem ni dah tiga kelas dengan dr, insyaAllah boleh get along kot.. Tapi dalam kelas tadi nampak macam dr masih tak sangka dengan kapasiti pelajar yang terlalu ramai, masa mula-mula subjek dibuka untuk pendaftaran, dr cuma buka kuota untuk 60 orang je, tapi yang mendaftar ada 100 orang.. "tak tahulah macam mana yang 40 lagi tu boleh terlepas.. Ada tak sesiapa yang volunteer nak drop subjek ni?? ^_^".. Dr Mariney tanya dengan muka penuh berharap sambil mata dikelip-kelipkan.. tiba-tiba bunyi cengkerik dalam dewan kuliah tu.. krikk, krikk, krikk!!! Takde respon..

HAHAHAHAHAH... kelakar kot, bila tengok muka cuak dr sebab terima pelajar seramai tu.. dahlah kelas tutorial ada 4, semuanya dr sendiri yang conduct sebagai tutor.. Kalau saya di tempat dr pun saya akan cuak, mungkin boleh pengsan agaknya..

Dr oh dr, macam mana la kami nak drop subjek ni, kalau kami drop, mana ada dah subjek lain yang boleh daftar lagi, semuanya dah penuh atau belum ditawarkan, lagipun yang lain-lain tu cuma student majoring Geografi dan Alam Sekitar je yang boleh ambil.. subjek minor tu dahlah kecik je kuotanya, banyak yang tertutup pulak tu.. Takpe dr, jangan risau, insyaAllah kami akan belajar sungguh-sungguh dan apply apa yang dr ajar dalam subjek ni.. Okkeh?? ^_^

Kelas yang seterusnya Alhamdulillah ok2 je.. Tapi bahang tekanannya makin terasa jugakla terutamanya bila disebut pasal assignment.. kannnn...  hahaha...


Okla.. See ya.. Maassalam..



Dewan Kuliah B yang sejuk macam peti ais.. :P... 




with my bff cik Nurul Kalsyima.. she just came back from Andalas University of Indonesia for her student-exchange program and that's kinda WOW!!!!!!.. btw, she's from Sulawesi.. hahahaha... gotcha!! habisla nanti kena cubit ngan awak cik Syima.. nanti bila-bila bawak la saya jalan-jalan area Pahang k..


 Menanti kelas Kuantitatif di surau FSSS, port paling sempoi punya nak bermusyawarah pasal hal ehwal kewanitaan sebelum dan selepas solat..
Sukahati je cik Syima ni snap2 gambar kite tengah sms..





No comments:

Post a Comment