Saturday 10 November 2012

Bercuti untuk Selesaikan Assignment..

Assalamualaikum..

Sekarang dah masuk mid term.. Cepatnya masa berlalu, dah nak habis dah semester 3..
Cuti seminggu ni, banyak jugakla perancangan dan hampir semuanya berkaitan dengan assignment yang masih banyak tertangguh.

Balik ni, nak berehat dan release tension dari kelas tu tak jugak, sebab saya rasa ini adalah masa yang terbaik yang saya ada untuk lunaskan sebanyak mungkin tugasan saya sebab buka saja kampus nanti dah kena submit semuanya.. Ya, semuanya.. Penat?? Takpe, saya mampu.. InsyaaAllah.. Positif, Atikah, positif! huh! huhuhu... Q_O

Selain siapkan esei semester, ada lagi tugasan lain yang menanti dan kalau boleh saya nak selesaikan masa cuti ni jugak. Saya kena buat individual community service selama 8 jam dan daripada community service tu pula, ada report nak disiapkan dan perlu submit pada minggu 12 kuliah.. Minggu depan la, dah sah-sah kena sudahkan minggu ni jugak. Masih mencari idea, kerja-kerja sukarela yang macam mana eh? Mentol lampu, cepatla muncul dari kepalaku ni.. haha..

Masa buka email tadi pun, saya ada terima satu notification daripada presiden kelas Keamanan dan Kemanusiaan, meminta supaya saya mencari pertubuhan atau organisasi kebajikan yang ada di Kuala Lumpur atau sekitar Selangor untuk satu projek kerja amal untuk subjek ni. oh dear.. Please Sean.. I'm off for a week ok.. =P Hmm.. Yela, google kan ada.. hehe.. Never say never for our responsibilities okkay..

Oklah, sampai sini dulu.. tak tau nak cakap apa dah.. otak baru nak regenerate balik lepas dua hari mendapat tidur yang sempurna.. heee.. :D Maassalam.. ^^



No comments:

Post a Comment